Stoel-projektin lähetyslomake

Stoel kasvaa ja voi hyvin. Joka päivä uusia kauppiaita, seikkailijoita, onnenonkijoita ja muita matkalaisia saapuu Stoeliin. Osa matkalaisista jää Stoeliin, ja uusia kauppoja, putiikkeja, majataloja, talleja, ja asuntoja syntyy koko ajan. Eilenkin kauppias osti itselleen vanhan rakennuksen risteyksestä ja jo tänään voi nähdä uuden kyltin roikkumassa kaupan oven edessä ja kauppiaan hymyilemässä toivottaen asiakkaita tervetulleiksi sisälle. 

Stoel-projektissa on tarkoituksena luoda Stoelista kaupunki, jossa seikkailut odottavat jokaisen kulman takana. Kaikenlaiset rakennukset ovat tervetulleita, niin kaupat, pajat, killat, majatalot, kuin tavalliset asunnotkin.

Kerro miksi rakennusta kutsutaan, missä se sijaitsee, ja lyhyt tai pitkä kuvaus rakennuksen toiminnasta, historiasta tai vaikka ulkonäöstä. Jos sinulla on kuva tai kartta rakennuksesta voit lähettää sen sähköpostiosoitteeseeni, niin lisätään sekin rakennuksen yhteyteen.

Tarkoituksena on todellakin luoda ilmainen kaikkien käytettävissä oleva kaupunki, jota pelinjohtajat tai pelaajat voivat käyttää sellaisena tai osia siitä omassa pelissään. Tietenkin tarkoitus on myös luoda Muppets ja Slashing sankareiden kotikaupunki entistäkin mielenkiintoisemmaksi ja antoisammaksi.

Sivun alalaidassa on kerrattuna vielä ohjeet kuinka rakennus luodaan Stoeliin.

< Stoel-projekti

Rakennuksen nimi:

Rakennuksen sijainti:
Voit valita alueen pudotusvalikosta. Jos rakennus sijaitsee muualla kuin valikon kohteissa (kuten esimerkiksi Merinossa tai Pellesissä), kirjoita paikka valikon alla olevaan kenttään.


Rakennuksen ruutuosoite:
Voit valita joko pudotusvalikosta rakennuksen osoitteen, tai kirjoittaa sen valikoiden oikealla puolella olevaan kenttään. Jos rakennuksesi sijaitsee muualla kuin Stoelissa, voit jättää tiedot tyhjiksi. 
 

Rakennuksen kuvaus:

Lähettäjän nimi tai nimimerkki:

Sähköposti (Vapaaehtoinen):

Jos lomakkeen lähettäminen ei jostain syystä onnistu, voit lähettää tiedot myös sähköpostitse (samaho@mail.student.oulu.fi). Jos sinulla on pohjapiirros tai muuta lisämateriaalia, lähetä ne edellä mainittuun sähköpostiosoitteeseen.

Kuinka rakennus luodaan Stoeliin

Kaikenlaiset rakennukset ovat tervetulleita, samoin kieli jolla rakennuksesta kerrot voi olla joko Suomi tai Englanti. Kun sinulla on idea rakennuksesta, toimi seuraavasti:

  1. Valitse rakennuksesi paikka Stoelin kartalta. Alla on linkit Stoelin eri alueisiin, jonka alta löydät suurennetut kuvat Stoelin alueista ja niissä jo olevista liikkeistä. Valitse joku rakennus, mitä ei ole vielä esitelty. Värien tarkoituksena on auttaa lukijaa löytämään rakennus kartalta, eikä sillä ole mitään tekemistä rakennuksen varsinaisen värityksen kanssa.
    Stoelin iso kartta >
    Stoel I: Pohjois-Stoel, Armontie, Länsiportti ja Lehto >
    Stoel II: Pohjois-Stoel, Kristallipalatsi ja Pohjoisportti >
    Stoel III: Länsi-Stoel, Geston Aukio ja Risteys >
    Stoel IV: Itä-Stoel, Pohjoissatama ja Risteys >
    Stoel V: Etelä-Stoel, Eteläportti ja Labyrintti >
    Stoel VI: Etelä-Stoel, Eteläsatama ja Loukku > 
    Stoelin lähiympäristön alueet >
  2. Kun ole löytänyt sopivan paikan rakennuksellesi laita muistiin kartan koodi ja rakennuksen koordinaatit. Esimerkiksi sankareiden asunto, Armontie 7 sijaitsee Stoel I -kartalla koordinaattiruudun M6 sisällä. Siten koodi Armontie 7:lle on [I M6] ja rakennuksen värikoodi on sininen. Täältä löydät Armontie 7n.
  3. Seuraavaksi siirry Stoel-projektin lomakesivulle, ja täytä rakennuksen nimi, koordinaatteineen ja kuvauksineen. Jos haluat, voit käyttää joko oikeaa nimeäsi ja sähköpostiosoitetta tai voit osallistua nimimerkillä (ilman tai kanssa sähköpostiosoitteen). Kun kaikki on valmista paina lähetä ja - VÓILA - rakennuksesi tulee Stoeliin seuraavan päivityksen yhteydessä. Jos haluat lähettää pohjapiirustuksen tai muuta lisämateriaalia, lähetä ne sähköpostitse osoitteeseen samaho@mail.student.oulu.fi. Ei muuta kuin Kiitoksia...

< Stoel-projekti